Doprava a platba

Přepravu zboží zajišťuje firma PPL a DPD.

(cena se liší dle povahy a hodnoty zasílaného zboží) 

 Ceny jsou následující: 

 

BYTOVÝ TEXTIL, MATRACOVÉ KLÍNY A VÝPLNĚ 

1, DPD  ( zboží Vám doručí kurýr na Vámi uvedenou adresu)

     od 1 Kč do  1.500 Kč ..........100 Kč

     nad 1.500 Kč   ZDARMA

  2, DPD PICKUP  (zboží si vyzvednete na Vámi zvoleném odběrném místě DPD Parcel Shop)

      cena: ...................................69 Kč

  3, PPL (zboží Vám doručí kurýr na Vámi uvedenou adresu)

      od  1 Kč do 400 Kč ................ 85 Kč

       od 400 Kč do 3.000 Kč ........130 Kč

        nad 3.000 Kč ......................150 Kč 

    Dobírka  + 40 Kč 

 

   MATRACE 

     DPD  ( zboží Vám doručí kurýr na Vámi uvedenou adresu)

     cena: ......................................130 Kč

     Dobírka +40 Kč

 

    ROŠTY, POSTELE ,NÁBYTEK

     PPL  ( zboží Vám doručí kurýr na Vámi uvedenou adresu)

     od 1 Kč do 1.500 Kč ..................... 190 Kč

      od 1.500 Kč do 4.000 Kč ............. 290 Kč

      od 4.000 Kč do 6.000 Kč ............. 390 Kč

      od 6.000 Kč do 10.000 Kč...........  490 Kč

      od 10.000 Kč do 15.000 Kč ........  690 Kč

      nad 15.000 Kč ............................. 890 Kč

      Dobírka  + 40 Kč 

   

   SLOVENSKO - BYTOVÝ TEXTIL, MATRACOVÉ KLÍNY A VÝPLNĚ 

   1, DPD  ( zboží Vám doručí kurýr na Vámi uvedenou adresu - nezasíláme na dobírku , pouze platba předem na účet )

      od 1 Kč do  2.999 Kč .......................... 350 Kč

      nad 3.000 Kč................... ..................  450 Kč

  

 Některé zboží odesíláme přímo od našeho dodavatele tzv DROPSHIPING (o takovém dodání Vás budeme informovat)

Osobní odběr na adrese: Kpt: Nálepky 1550 , Milevsko ( hlavní tribuna fotbalového stadionu )

Zboží odesíláme jakmile Vám potvrdíme jeho dostupnost, v případě platby převodem  - po obdržení platby.

 

 Při převzetí zboží je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu) a odmítnout převzetí, neúplné nebo poškozené zásilky. Poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu a sepsat s dopravcem protokol o škodě - ten do 24 hod zaslat e-mailem prodávajícímu. Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem - na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok!